مجله ای از همه چیز از همه جا

  • ۰
  • ۰

وقتی در اواسط 1990 بازاریابی جستجو  یا همان سئو شروع شد ، چیزهایی از قبیل کتابچه راهنما ، تگکلمات کلیدی متا و چاشنی های کلیدی همگی بخش عادی ای از تاکتیکهای ضروری برای بدست آوردن رتبه ی خوب بودند. 

در سال 2004 ، بمباران لینکی با متن لنگر (anchor textt) ، خرید انبوهی از لینکها از وبلاگ های اسپم خودکار و ساختن انبوهی از وب سایت های هم لینک شده تماما اهرمی برای ترافیک شدند. در سال 2011 , بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی و vertical search inclusion اصلی ترین روشها برای بهینه سازی موتور جستجو بوده اند و آلگوریتم موتورها همراه با این تکامل اصلاح شده اند , بنابراین تاکتیکهایی که در سال 2004 کاربرد داشتند امروز به سئو ی شما صدمه میزند.

آینده نامعلوم است , ولی در دنیای جستجو , تغییر دائمی است و به همین دلیل بازاریابی جستجو برای کسانیکه میخوان در وب رقابتی عمل کنند در اولویت باقی خواهد ماند. بعضی ها ادعا میکنن که سئو مرده یا به اسپم تبدیل شده ولی از دید ما غیر از یک منطق ساده هیچ دفاع دیگری لازم نیست.

وب سایت ها برای توجه و قرار گرفتن در موتورهای جستجو رقابت میکنند و کسانیکه که از دانش و تجربه برخوردارند با بهتر کردن رتبه ی سایتشان از ترافیک بالاتر بهره خواهند برد و بیشتر در معرض دید خواهند بود.

  • ۹۵/۱۲/۰۹
  • مونا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی