مجله ای از همه چیز از همه جا

  • ۰
  • ۰

قدرت واقعی بازاریابی با سئو سایت


مهمترین و مناسب ترین استراتژی پیرامون سئو این است که با بازدیدکنندگان خود یکدل باشید. زمانی که متوجه شدید لازمه ی بازار چیست می توانید کاربران را بهتر جذب و آنها را حفظ کنید.

مردم کلا از موتورها سه نوع پرسش دارند: – “انجام” ، پرسش های متقابل : می خواهم کاری انجام دهم ، مانند خرید بلیط هواپیما یا گوش دادن به موسیقی. – “دانستن” ، پرسش اطلاعاتی : نیاز به اطلاعات دارم ، مانند اسم یک برند یا بهترین رستوران در شهر. – “برو به” ، پرسش های جهت یابی : می خواهم در اینترنت به جای خاصی بروم ، مانند Facebook یا هوم پیج شرکتی.



“برای کاربران بسازید نه برای موتورهای جستجو”



کاربر در پنجره ی جستجو پرسشی تایپ می کند و به سایت شما می رسد , حال باید پرسید آیا از چیزی که پیدا کرده راضی است؟ این اصلی ترین سئوالی است که موتورهای جستجو سعی می کنند میلیاردها بار در روز به آن جواب دهند. مسئولیت عمده ی موتورها ، برآورد نتایج مربوطه برای کاربر است. پس از خودتان بپرسید مشتریان شما دنبال چه هستند و مطمئن شوید سایت تان آن را مهیا می کند. همه چیز با تایپ یک سری کلمات در یک پنجره کوچک شروع می شود. نحوه ی استفاده ی مردم از موتورهای جستجو طی سال ها تکامل یافته ولی قاعده ی اصلی آن هنوز دست نخورده است.


 


مراحلی که در اکثر جستجوها طی می شود اینگونه است


۱- احساس نیاز به یک جواب یا راه حل یا اطلاعات


۲- تبدیل آن نیاز در قالب کلمات و عبارات , معروف به “پرسش”


۳- وارد کردن پرسش در موتور جستجو


۴- مرور نتایج تطبیق داده شده


۵- کلیک کردن روی نتیجه


۶- گشتن به دنبال راه حل یا لینکی به آن راه حل


۷- در صورت عدم رضایت ، برگشتن به موتور جستجو و مرور لینک های دیگر


۸- اصلاح پرسش و یک جستجوی جدید





قدرت واقعی بازاریابی با سئو

چرا باید روی سئو زمان ، تلاش و منابع صرف کنید؟ وقتی به کل قضیه ی استفاده از موتورهای جستجو نگاه کنید اطلاعات شگفت انگیزی به دست می آورید. ما آنهایی که جدید ، مربوط و بارز هستند را برای تان گلچین کرده ایم , نه تنها برای اینکه بفهمیم کاربران چطور جستجو می کنند بلکه استدلال قانع کننده ای از قدرت سئو ارائه بدهیم.

  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • مونا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی