مجله ای از همه چیز از همه جا

  • ۰
  • ۰

خدمات تابلو سازی و ساخت تابلوی کیمیا


 صنعت و شغل تابلو سازی و خدمات تابلو سازی اثر مهمی که نقش و طرح های آن با گرافیک محیطی دارد تابلو سازی را که می توان این رابطه را در زیباسازی شهرها و تبلیغات برای همه دید نباید از یاد برد.


تابلو سازی محیطی

طراحی گرافیک تابلو سازی محیطی از یک طرف با علوم انسانی و اجتماعی مانند شهرسازی، ارتباطات، جامعه شناسی و غیره در ارتباط است و از آنها تعاریف و رویکردهای خود را برای عملیای شدن در اجتماع و رابطه با ساکنان شهر اتخاد می کند و از طرفی با صنعت تابلو سازی که باز ارتباط مستقیمی با ساکنان شهرها دارد مرتبط می باشد و در حالت کلی یکی از رکنهای زندگی اجتماعی شمرده می‌شود. طراحی گرافیک محیطی، اصطلاحی کلی و غیر فنی در مورد گونه های مولفه های گوناگون دیداری و نوشتاری است که با هدف های متفاوت کمی و کیفی طراحی، گزینش و یا حتی حذف شده و بعد در محیطهای بیرونی و درونی استفاده شده مربوط است.


نکات تابلو سازی گرافیکی


طراحی گرافیک محیطی رابطه ای مستقیم با هنرهای تجسمی و طراحی شهری، فاکتورها و ابزارهای گوناگونی را به کمک می گیرد تا توجه بینندگان مورد نظرش را جلب نماید و به دنیال آن به خواسته خودش دست یابد. از اصلی ترین هدف های کلی طراحی گرافیک محیطی عواملی چون راحت کردن ارتباط، فهم محیط، به وجود آوردن هویت دیداری، به وجود آوردن محیطی زیبا اشاره نمود


صنعت تابلو سازی

صنعت و شغل تابلو سازی و خدمات تابلو سازی اثر مهمی که نقش و طرح های آن با گرافیک محیطی دارد تابلو سازی را که می توان این رابطه را در زیباسازی شهرها و تبلیغات برای همه دید نباید از یاد برد.


تابلو سازی یکی از ابزارهای ارتباط دیاری می باشد که کاربرد طراحی گرافیک را به طرز روشنی به صورت کاربردی در محیط ها و شهر ها نشان می دهد. این رابطه به مثابه امکانی برای داده های اطلاعاتی به منزله محتوا ، و همچنین به ابزارهای انتقالی به منزله اجزا محتاج است و این دو در کنار یکدیگر و با هماهنگی که با هم ایجاد می کنند باعث به وجود آمدن ترکیب بندی عالی برای تلقین پیام دیداری می شوند.


درباره تابلو سازی انتزاعی

داده های اطلاعاتی دربرگیرنده سه مولفه تصویر ، نشانه و نوشته می شوند که این مولفه ها قادرند با همدیگر به منزله یک طرح واحد ، منتق کننده پیام باشند  و یا به صورت متمایز از هم نقش ایفا نمایند. کاربرد آنها به طور ترکیبی یا متمایز ، با توجه به شرایط پیام رسانی در تابلوسازی مهم می گردد. در مکانی احتمال دارد پیام تابلو سازی فقط منوط به تصویر و یا ترکیب با دقت و با مهارت از تصویر و نوشته باشد. هر چند ترکیب تصویر و نوشته نشانگر آن است که طرح گرافیکی از دو فاکتور ارتباطی خیلی متفاوت داراست: یکی نوشته به منزله محل کلمه ها و دیگری تصویر به منزله یک اثر خطی ، چند رنگ ، سه بعدی و یا دارای مفاهیم انتزاعی .


 


تابلو سازی

تابلو سازی محیطی

جنس چلنیوم از ماده ای ساخته شده که تابلو چلنیوم را در برابر هر گونه زنگ زدگی محافظت می کند. تجربه اثبات نموده افرادی که برای تبلیغات خودشان دنبال زیبا بودن و جذاب بودن هستند و در باره این امور وسواس دارند با استفاده از تابلو چلنیوم هم به خواسته و وسواس خودشان رسیده اند و هم توانسته اند کسب و کارشان را نسبت به رقیب هایشان رونق ببخشند و در کسب و کارشان موفق تر ظاهر شوند. 


پیشنهاداتی برای تابلو سازی


بایست به نکته هایی توجه نمود که می تواند امر تبلیغات کسب و کار شما را بهبود بخشد. اغلب در همه تابلو چلنیوم ها اندازه و شکل تابلو چلنیوم بایست به طور مستطیل کشیده عرضی انجام شود تا پرسپکتیو مناسبی را دارا باشد تا تابلو چلنیوم واضح تر مشاهده شود. رنگ تابلو سازی بخشی مهم از اجزا تابلو سازی چلنیوم است. همینگونه که شما نیز می بینید اکثر مشاهده های تابلو چلنیوم از آن هایی است که با رنگ بندی استاندارد و جذاب تولید شده اند.


تابلو سازی برای مونیتور


امروزه به کارگیری از تابلو سازی برای مونیتور های پیام متحرک کاملا متداول می باشد. قسمت اصلی مدار، یعنی نویسنده از 8 ستون عمودی و 6 ردیف افقی ساخته شده که در کل تعداد 208 عدد ال ای دی را دربرمی گیرد. این مونیتور در بسیاری از خیابانها و بر روی سر در خیلی از مغازه ها در جهت تبلیغ یک آگهی، جنس و محصول وجود دارد یا بر سر چهار راه ها، برای هشدار دادن به رانندگان تعبیه شده اند.



تابلو سازی نئون پلاستیک


ظاهر تبلیغاتی و زیبای نئون پلاستیک بالاتر از همه حرفهای و حتی بقیه تابلو سازی های تبلبغاتی می باشد. زیبایی و جذابیت نئون پلاستیک خیلی زیادتر از تابلو سازی چلنیوم خواهد بود. ظاهر تبلیغاتی و زیبای نئون پلاستیک بالاتر از همه حرفهای و حتی بقیه ابزار تبلبغاتی می باشد. 


 


خدمات تابلو سازی

 


هدف از تابلوسازی تبلیغاتی


هدف از ساختن تابلو یعنی تبلیغاتی اثر گذار و هدف از تبلیغاتی اثرگذار تنها و تنها رسیدن به فروشی اثرگذار در زمینه کاری شما است. تابلو سازی تبلیغاتی اغلب برای زیاد کردن مشتری نیست بلکه پرستیژ شما و کلاس کاری شما با داشتن مشتری های خودتان ، احتیاج به دارا بودن یک کلاس کاری منظم تر و جذاب تر دارد که آن هم با یک تابلو تبلیغاتی زیبا می توانید به دست آورید.


تابلو سازی کامپوزیت


یکی از اصلی ترین نکته ها در اینگونه تابلوها مربوط به انتخاب جنس و کیفیت کامپوزیت است. این اهمیت به خاطر منحصر به فرد بودن تابلوهای کامپوزیت در تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوی و شکل پذیری خوب می باشد که خیلی از تابلو های داخلی را مشتاق کرده از این نوع مصالح به منزله استخوان بندی اصلی تابلو بهره ببرند.



توان مصرفی تابلو سازی


 قبل از هر چیزی باید بدانید که هر بلوک SMD که امروزه در صنعت تابلو سازی برای روشنایی تابلو ها به کار می رود . همینطور باید بدانید که هر تابلوی تبلیغاتی حروف برجسته پیش از اینکه به برق شهری متصل گردد بایست به یک ترانس وصل شده باشد که جدا از اینکه آن ترانس چه شدت جریانی را دار می باشد،


تابلو سازی با حرفهای برجسته


تابلو های گردان یا دوار ساخته شده توسط شرکت ما، به منظور هدف تبلیغات کالاها یا برندهای گوناگون و یا کسب و کارها، در کنار خیابان یا پیاده رو به کار برده می شود. به منظور تبلیغات در کنار جاده ها و پیاده رو به کار برده می شود. در تولید آن از مواد اولیه با کیفیت بالا بهره گرفته می شود. تابلو ها با کیفیت مطلوب و قیمت های خوب ارائه می گردند. با توجه به تقاضای مشتری در ابعاد و اشکال گوناگونی ساخته می شوند. ادامه


تابلو سازی

 


تابلو سازی لترمکس


در این نوع محیط حروف از لبه ای نرم و زیبا و در کمی از این لبه رویه ای شفاف کشیده شده که نظیر تابلوسازی های نئون پلاستیک نور از این ناحیه عبور می کند و جدابیت خاصی به تابلو می دهد. حروف تابلو سازی لترمکس آمیزه ای از تابلوسازی چلنیوم و نئون پلاستیک است. همانند حروف تابلوسازی چلنیوم و نئون پلاستیکی روشن هستند و از جنس پلاکسی می باشند و نظیر تابلوسازی چلنیوم در کناره های آن از آلیاژ آلومنیومی استفاده شده است تنها با این فرق مهم که در میانه کناره های محفظه ای شیشه ای نواری دورتادور حروف کشیده شده که به آن نور می دهد و در زمینه تابلو سایه روشنی از هر رنگ که مشتری سفارش بدهد ایجاد می شود.


تابلو سازی با حروف برجسته


نوردهی ​تابلو سازی حروف برجسته بوسیله ال ای دی و یا اس ام دی صورت می گیرد. حروف برجسته فلزی نظیر ایجاد حرف های برجسته از جنس استیل و آهن است. این حرفهای برجسته میتوانند در رنگهای متنوع و تا ضخامت ۵-۶ سانتیمیتر آماده شوند. این حروف برجسته به علت برجسته بودنشان از زیبایی و جذابیت ویژه ای برخوردارند. حروف برجسته فلزی غالبا به منظور فضاهای خارجی که در معرض نور خورشید، باران و غیره می باشند کاربرد دارد. ایجاد حروف برجسته استیل به سه طریق نقرهای براق، نقرها خشدار و استیل طلایی رنگ است.  ادامه


تابلو سازی نئون پلاستیک


همه ویژگی های تابلو سازی چلنیوم در این نوع از تابلوسازی نیز وجود دارد فقط با این فرق که کناره حروف این مدل متفاوت از تابلوسازی چلنیوم می باشد و در آن به جای آلیاژ آلومنیومی از لبه پلاستیکی بهره گرفته شده است. ظاهر تبلیغاتی و زیبای تابلوسازی نئون پلاستیک بالاتر از همه حرفها و حتی بقیه تابلو سازی های تبلبغاتی می باشد. و احتمالا دلیل کم شدن بهره گیری از این نوع، بیشتر به خاطر نو بودن و مد بودن تابلو سازی چلنیوم می باشد و همچنین راغب بودن، تلقین و تبلیغ چلنیوم از طریق برخی از تابلو سازان به متقاضیانی که خودشان را محتاج گرفتن مشاوره از آنها می دانند نیز بی تاثیر نبوده است. ادامه


اجرای تابلو سازی کامپوزیت


 این شرکت سیستم های نمای آلومینیومی (کامپوزیت پانل) را به دو صورت هنگینگ و فیکسینگ اجراء می کنند. ورق های کامپوزیت با توجه به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایه ها، نوع رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی تنوع وسیعی را به ورق های مذکور می دهد که هر کدام از انواع آن کیفیت و کاربرد معینی را دارا می باشد. ورق های کامپوزیت از سال 1969 در آلمان خلق شد و استقبال و بهره گیری بیش از اندازه این کالا در نما و تابلوسازی نشان دهنده کیفیت مناسب و نبود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای این مصالح می باشد. ورق های کامپوزیت تشکیل شده از دو لایه آلومینیوم به ضخامت 5/0 و یا 3/0 میلیمتر و یک هسته از متریال پلاستیک یا پلی اتیلن پرکننده به ضخامت 3 میلیمتر که در میان این دو لایه قرار می گیرد است. ادامه


انواع تابلو سازی ها از نظر سطح ولتاژ


 تابلو های فشار متوسط، تابلو کنترل، انواع تابلو های فشار ضعیف از جمله تابلو سازی های هستند که از لحاظ سطح ولتاژ مهم می باشند. انتخاب کلید اصلی تابلو سازی با توجه به قدرت معرفی در نظر گرفته می شود. فیدرهای خروجی این تابلو ها از نوع کلید فیوز از شرکت پیچاز و یا شرکت زاویر میباشد. تعداد فیدرهای خروجی و جریان نامی این کلیدها با توجه به جریان نامی کلید اصلی متفاوت می باشد . مثلا تعداد فیدرهای خروجی تابلو های 160 آمپر دو دستگاه کلید فیوز 160 امپر می باشد و تعداد فیدر های خروجی تابلو های  400آمپر دو دستگاه کلید فیوز 250 آمپر و دو دستگاه فیوز 160 آمپر است.

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • مونا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی