مجله ای از همه چیز از همه جا

  • ۰
  • ۰

علایم هموروئید :

95-90% هموروئیدها بدون علائم و نشانه هستند. اما تظاهرات شایع و مهم هموروئید خونریزی بدون درد و بیرون زدگی protrusion می باشد علاوه براین نیز علائم و نشانه ها در بواسیر داخلی و خارجی متفاوت است. شایع ترین نشانه بواسیر داخلیخونریزی قرمز روشن است و معمولا توام با درد نمی باشد همچنین احساس دفع ناکامل مدفوع و عدم تخلیه کامل روده و نیز ترشح اطراف مخرج و رطوبت آن و گاهی نیز توده ها و تورم مخرج که با زور زدنstraining بیشتر می شود و در موارد شدید، بواسیرهای داخلی ممکن است از دهانه ی مقعد بیرون بیایند،از دیگر علائم آن است. 

درمان همروئید با لیزر

درمان هموروئید با لیزر :

نکته ای که در جراحی های معمولی نیاز هست که بدانیم این است که حتماً بایستی بیمار در بیمارستان بستری شود و بیهوش شود و همچنین 2 هفته از محل کار و زندگی خود دور شده که این مورد برای مریض و محل کار او مساله ساز می باشد، بعد از جراحی تمام بیمارانی که قبلاً جراحی با چاقو انجام دادند  خاطرات بسیار بدی از این مساله داشته و از دردهای بسیار زیاد، از گذاشتن توپی در داخل معقد که همگی این پروسه را بسیار دردناک یاد می کنند و کسانی که 20 30 سال پیش از این گونه جراحی ها انجام داده اند این پروسه همیشه تکرار شدنی بوده و هست و همه هم با بدی ازش یاد می کنند. اما اخیراً با کاربرد لیزر در این ناحیه و در بیماریهای هموروئید فوق العاده کار را راحت نموده اند.

امروزه از لیزرهایی استفاده می نمایند که به راحتی کار برش را در حداقل ممکن و با کمترین صدمه انجام داده  تا خون ریزی ها قابل کنترل باشند. در ضمن محیط کاملاً خشک  بوده و دیگر نیازی به تامپون یا توپی که بعد از عمل بسیار برای بیمار دردناک است نخواهد بود، مدت دوران بعد از عمل فوق العاده راحت طی می شود، هرچند که یک زمان خاصی از مریض خواهد گرفت ولی برای مریض بی دردسرتر و راحت تر می باشد.

مزایای درمان هموروئید با لیزر :

1​- یکی از خوبی های به کارگیری لیزر در درمان هموروئید که خیلی مورد استقبال بیماران است این است که شخص مبتلا پس از عمل سرپایی احتیاجی به استراحت و بستری شدن ندارد و قادر است بدون درنگ پس از جراحی به سر و  زندگی اش برود.
2​- به منظور حذف کردن بافت هموروئیدی دیگر از چاقوهای جراحی  بهره نمی گیرند با به کارگیری از لیزر بافت را به راحتی بر می دارند و در هنگام برداشتن نیز لیزر قسمت پایانی اعصاب بریده شده را بازسازی می کند و پس از عمل جراحی سرپایی بیما درد و خون ریزی را در هیج جای قسمت های عمل شده ندارد. 
3​- به کارگیری از لیزر در درمان هموروئید شخص مبتلا آشکار شدن برخی از بیماری های واگیر دار نظیر : هپاتیت و ایدز را به حداقل و یا هیچ میرساند به این خاطر که لیزر قسمت مورد عمل را بدون هر گونه میکروب و به طور کامل استریل مینماید.
4​- به کارگیری از لیزر منجر به ترمیم عروق لنفاوی می شود و ئر آخر سر ورم قسمت عمل شده پایین می آید.
5​- در درمان هموروئید با لیزر دیگر احتیاجی به بیهوشی شخص مبتلا نیست و به حالت سرپایی با بی حسی موضعی قابل درمان  است.
6​-  در درمان هموروئید با لیزر شخص مبتلا پس از عمل شدن گرفتار بی اختیاری مدفوع نمی گردد.
7​-  مدت زمان عمل جراحی هموروئید با لیزر کمتر از یک ساعت می باشد.

منبع : درمان هموروئید با لیزر


  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • مونا احمدی

درمان هموروئید با لیزر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی