سئو سایت خود را در کدامیک از واژههای کلیدی بهینه کنید؟
، نقش گزینش واژههای کلیدی متناسب با طراحی سایت تان در بهینه سازی سایت چیست؟، واژههای کلیدی متناسب با طراحی سایت تان چه اثری در بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان بر مبنای موتورهای جستجو دارد؟، در این نوشته سعی میکنیم به این سوالات جوابی مناسب بدهیم.
نقش واژههای کلیدی در سئو سایت
اگر بنا باشد یک اصطلاح خاص را به منزله علت عمده پیشرفت اینترنت در سالهای شناسایی کنیم بیگمان آن اصطلاح، «واژه های کلیدی» میباشد. واژههای کلیدی، واژههایی میباشند که ما برای پیدا کردن کالاها، خدمات، و جستجوی پرسشهایمان، در موتورهای جستجو آنها را سرچ مینماییم.
در انتخاب واژه های کلیدی برای سئو دقت کنید
مناسبتر آن است که قبل از گزینش واژههای کلیدی کسب و کارتان به منظور سئو خود، نخست تحقیقی در باره جامعه آماری مشتری های احتمالی تان انجام بدهید، نیاز سنجی نمایید و بعد واژههای کلیدی متناسب با طراحی سایت تان را انتخاب نمایید. با این رویکرد شما نه به سراغ واژه های کلی و جامع میروید و نه واژه نامناسبی را انتخاب میکنید بلکه واژه کلیدی را برای طراحی سایت تان انتخاب میکنید که به صورت روشن و صریح مربوط به فعالیت و کسب و کار شما باشد.
یکی از کلیدی ترین ابزار در آموزش انتخاب کلمات کلیدی به آموزش Google AdWords می باشد.
استفاده از ابزار Google AdWords
یکی از شیوه های پیدا کردن واژههای کلیدی متناسب با سئو سایت خودتان، به کارگیری از امکانات متفاوت نظیر Google AdWords است. با بهره گرفتن از این امکان بسیار مفید شما قادرید دادههای سودمندی در زمینه واژههای کلیدی از جمله میزان متوسط سرچ ماهانه آنها، میزان سرچ آن ها به تفکیک هر ماه و تعداد زیادی کلمات کلیدی شبیه به هم که توسط کاربران جستجو می شوند، کسب کنید.
انتخاب واژه هایی که به موازات محتوای سایت شما پیش روند
یکی از شاخصههای عمده گزینش واژههای کلیدی متناسب سئو سایت خودتان به منظور سئو و بهینه سازی سایت، گزینش واژه هایی است که به موازات استراتژی کلی محتوای وب سایت پیش برود.
علاوه بر واژه کلیدی برروی انتخاب عبارت های کلیدی متناسب با سئو سایت نیز تمرکز کنید.
اکثر مدیران بیشتر تمرکزشان را برروی انتخاب واژه کلیدی به منظور سئو کردن وب سایتشان میگذارند. اما باید توجه کنند که یک عبارت کلیدی مناسب نیز میتواند آمار بازدید سودمندی را نصیب سایتتان کند و مشتریهای زیادی را به سمت سایتتان جذب نماید.
در ضمن برای بهینه کردن این عبارات به مراتب هزینه و زمان کمتری را نیاز دارید و به این ترتیب پروسه تبلیغات در گوگل شما با سرعت بیشتری پیش می رود.
- ۹۵/۱۲/۰۹