وقتی در اواسط 1990 بازاریابی جستجو یا همان سئو شروع شد ، چیزهایی از قبیل کتابچه راهنما ، تگکلمات کلیدی متا و چاشنی های کلیدی همگی بخش عادی ای از تاکتیکهای ضروری برای بدست آوردن رتبه ی خوب بودند.
وقتی در اواسط 1990 بازاریابی جستجو یا همان سئو شروع شد ، چیزهایی از قبیل کتابچه راهنما ، تگکلمات کلیدی متا و چاشنی های کلیدی همگی بخش عادی ای از تاکتیکهای ضروری برای بدست آوردن رتبه ی خوب بودند.
سئو سایت خود را در کدامیک از واژههای کلیدی بهینه کنید؟
، نقش گزینش واژههای کلیدی متناسب با طراحی سایت تان در بهینه سازی سایت چیست؟، واژههای کلیدی متناسب با طراحی سایت تان چه اثری در بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان بر مبنای موتورهای جستجو دارد؟، در این نوشته سعی میکنیم به این سوالات جوابی مناسب بدهیم.
کلمه کلیدی چیست؟ ارزش یک کلمه کلیدی را چگونه می شود فهمید؟
همه چیز با تایپ چند لغت در پنجره ی جستجو شروع میشه.
پژوهش کلمات کلیدی یا همان کلید واژه ها یکی از مهمترین ، باارزش ترین و موثرترین فعالیت ها در زمینه ی بازاریابی اینترنتی است. رتبه بندی روی کلیدواژه های مناسب هم میتونه وب سایت شما رو نجات بده یا اون رو از کار بندازه. با پژوهش در تقاضای کلامت کلیدی بازار نه تنها یاد میگیرید کدام واژه و عبارات رو در سئو هدف قرار بدید بلکه کلا در مورد مشتری هاتون هم چیزهایی بدست تون میاد.
ارزش یک کلمه کلیدی را چگونه می شود فهمید؟
موضوع همیشه این نیست که برای سایت تون بازدیدکننده بگیرید بلکه باید بازدیدکننگان مناسب بگیرید. از اهمیت این موضوع هرچی بگیم کم گفتیم چون با جستجوی کلمه کلیدی ها میتونید تغییر تقاضا ، عکس العمل دربرابر تغییرات بازار و همچنین تولید محصولات ، خدمات و محتوایی که مردم در اینترنت به دنبالش هستند رو پیش بینی کنید. هرگز در تاریخ بازاریابی موانع درک انگیزه ی مصرف کننده (در هر زمینه) اینقدر برداشته نشده.